Altes capacitats

L’escola i els seus mestres i equips estan atents a la detecció d’alumnat amb altes capacitats a tots els cursos. Es contemplen tres possibilitats que són la superdotació, el talent i la precocitat.

En el cas de detecció es posa en funcionament un protocol d’actuació que acaba amb un informe d’especialistes que es comunica a les famílies per tal d’emprendre les accions que la comissió d’atenció a la diversitat estimi oportunes d’acord amb la voluntat de la família. Aquestes accions poden passar per avançar l’alumne un curs acadèmic, programar activitats d’un nivell adequat al seu talent o realitzar un programa individualitzat dal rendiment.

En l’actualitat a l’escola estan funcionant 9 grups d’alumnes d’altes capacitats agrupats per edats i interessos liderats per un equip de nou mestres i el coordinador pedagògic de l’escola els quals han rebut formació específica per treballar amb aquest perfil d’alumnat. Els aprenentages que es realitzen a l’aula provenen del treball per projectes a primària i treballs d’investigació a l’eso. Destaquen les àrees de coneixement dels mitjans de comuniació digitals, les ciutats intel·ligents, les il·lusions òptiques entre d’altres.

Aquest projecte també contempla el fet que el 50% de la programació de treball en equip de l’any de l’ESO es realitzi respectant els equips d’altes capacitats.

El grau de satisfacció de tots els agents implicats en el projecte (alumnes, famílies i mestres) és molt alt.

Resum final d’un projecte que treballa la invisibilitat.

25 Anys de PROIDE

Calendari
octubre 2017
dl.dt.dc.dj.dv.ds.dg.
« set   nov »
       1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31      

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR