Benvolgudes famÃlies,
Els alumnes de 2n d’ESO, dins del projecte NCA, han impulsat una iniciativa amb l’objectiu de fomentar la mobilitat sostenible i els hà bits saludables a l’escola. Després de treballar diferents propostes, van tenir la idea de crear un aparcament de bicicletes per a l’alumnat.
Ens alegra comunicar-vos que, a partir de dilluns, aquest espai ja estarà operatiu i es podrà començar a utilitzar.
Per fer ús de l’aparcament serà necessari inscriure-s’hi prèviament.
Amb bicileta a l'escola – Emplena el formulari
Cal tenir en compte que la inscripció no garanteix disposar d’una plaça fixa, ja que l’aforament és limitat. Tot i això, des de l’escola ens comprometem a ampliar el nombre de places disponibles si observem que la iniciativa té una bona acollida i una demanda elevada.
A continuació, us detallem la normativa d’ús de l’aparcament de bicicletes:
Estem molt contents de poder tirar endavant una proposta nascuda de la iniciativa dels mateixos alumnes i esperem que contribueixi a fer una escola més sostenible i participativa.

Ens agrada saber de tu
Contacte
Oferta educativa
Serveis de l'escola
© 2022 La Salle Figueres · AvÃs legal · PolÃtica de privadesa · PolÃtica de cookies ·  Creaescola.com