Benvolgudes famílies,
un curs més, volem portar a terme un Sant Jordi solidari i per això necessitem la vostra col.laboració!
Teniu llibres a casa que ja no feu servir? Doncs a partir del dia 15 de març els nens i nenes de l’escola els poden portar a l’escola i dipositar-los a les caixes que trobaran als passadissos.
Quins llibres es poden portar? Qualsevol tipus de llibre que estigui en bon estat: contes, novel.les, teatre, poesia, còmics llibres de coneixements….
Quins llibres NO es poden portar? Diccionaris, enciclopèdies, llibres en mal estat o amb contingut violent o no apte.
Què farem amb els llibres? El dia de Sant Jordi els posarem a la venta a preus molt populars.
On van destinats els beneficis? A PROIDE que és la ONG vinculada a La Salle que es preocupa i vetlla per la promoció de l’educació e nens i nenes en països en vies de desenvolupament.
Qui ho organitza? El Departament de Pastoral de l’escola amb la col.laboració dels alumnes de 4t eso dins el projecte d’Aprenentatge i Servei.
Gràcies per la vostra col.laboració!
ESTUDIS